عضو شويد



:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



**** پسری که تو را دوست داشته باشد عریانت نمیکند بانو! لباس عروس بر تنت میکند.... *** رسول اکرم صلى ‏الله ‏علیه ‏و‏ آله : عِفُّوا تَعِفُّ نِساؤُکُمْ؛ پاکدامن باشید تا زنانتان پاکدامن باشند. امیرالمومنین علی علیه السلام : کسی که دائما فکرش درگناهان دور میزند عاقبت مرتکب گناه می شود. *** سلام نظرات خصوصی قابل انتشار نیست . پس اگه می خواید طبق قوانین ، نظرتون منتشر بشه ، خصوصی پیام ندید . به سهم خودم سعی دارم در این وبلاگ مطالبی برای آگاه سازی دختران و پسران وطنم قرار دهم . مطالبی که اکثرا دغدغه دختران و پسران است . مطالبی در مورد مسائل جنسی و رفتاری . مطالبی که هر دختر و پسر تا قبل از ازدواج باید بدانند . در این وبلاگ به سوالاتی جواب داده خواهد شد که معمولا دختران و پسران روی پرسیدن آن را از دیگران ندارند . شاید مسائلی که در این وبلاگ مطرح می شود برای شما خیلی ساده و پیش پا افتاده باشند ولی همین مسائل پیش پا افتاده از نظر شما ، برای خیلی های دیگر ناشناخته هستند . این وبلاگ در سایت سازماندهی به ثبت رسیده است . استفاده از مطالب وبلاگ پسران و دختران خانواده برتر به هر نحو ممکن مجاز می باشد .

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دختران و پسران خانواده برتر و آدرس sedaye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 41
:: کل نظرات : 13

آمار کاربران

:: افراد آنلاين : 1
:: تعداد اعضا : 5

کاربران آنلاين


آمار بازديد

:: بازديد امروز : 48
:: بارديد ديروز : 17
:: بازديد هفته : 68
:: بازديد ماه : 65
:: بازديد سال : 519
:: بازديد کلي : 43192

RSS

Powered By
loxblog.Com

دختران و پسران زیر 18 سال

حدود خودارضایی در دختران
شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 13:53 | بازديد : 913 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سوال : 
ایا لمس قسمت خارجی آلت برای دختران خودارضایی محسوب می شود؟

جواب :
سلام
نمیشه که به هیچ وجه بهش دست نزد . اگه به قصد لذت جنسی اون رو لمس کنید  خودارضایی محسوب میشه حتی اگه به ارگاسم نرسید .
موفق باشید

 


|
امتياز مطلب : 3
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
14 سالمه و عاشق پسر خاله م شدم
شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 1:12 | بازديد : 1552 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام من ۱۴ سالمه میدونم خیلی زوده ولی من عاشق پسر خالم هستم اما اون کلا از دخترا دوری میکنه ۱۵ سالشه از بچگی باهم بزرگ شدیم و همیشه هم بازی هم بودیم اما حالا که بزرگ شدیم دیگه نه بازی هست نه چیزی و من واقعا حس دوری میکنم ازش اون اینقدر سر به زیر هست که اگه دوسم هم داشته باشه هیچی نمیگه از کجا بفهمم دوسم داره؟

 

پاسخ :

سلام

دختر خوب ،

زندگیش رو خراب نکن . بذار همین طوری که هست بمونه . 
شما هم بی خیالش بشین و به زندگی تون برسید . 
ببینید اگه قراره با روش خودش وقتی به 25 سال رسید نمره ی زندگیش ( شغل ، اعتبار ، درآمد و ... ) مثلا 19 باشه ، اگه شما الان طوری رفتار کنید که از مسیر درستش خارج بشه ، شاید در 25 سالگی نمره ی زندگیش 10 هم نشه .
موفق باشید

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
پسرعموم منو دید
پنج شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 23:16 | بازديد : 1142 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

ببخشید یه سوالی داشتم؟؟؟

من یه پسرعمو دارم که هم سن خودمه ینی الان 14سالمونه ولی این قضیه بر میگرده به پارسال که ما سیزده سالمون بود

من پالتو پوشیده بودم واز زیر یه سارافن پوشیده بودم وقتی که پالتومو درآوردم یقه ی سارافنم باز بود واون گلومو دید ومن گلومو پوشوندم

میخواستم ببینم که روی ذهن اونم تاثیر بد میزاره؟؟؟؟

لطفا جوابشو بیاین وبم بگین

 

پاسخ

سلام

درسته که الان ممکنه احساسی نداشته باشه ولی این صحنه ها در ذهنش ضبط میشه و موقعی که به بلوغ رسید اذیتش می کنه

 

 


|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
چهل روش موثر برای ترک خود ارضایی
دو شنبه 11 خرداد 1394 ساعت 19:28 | بازديد : 656 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

غریزه جنسی یکی از قویترین غرایز در بشر است، در جامعه ما، ما بین بلوغ جنسی در دختران و پسران تا سن ازدواج در بسیاری از موارد شاید 10 سال فاصله باشد، چگونگی گذراندن این دوران در افراد مختلف متفاوت است،گاهی غریزه جنسی در فرد بسیار شدید و آزار دهنده است و فرد اقدام به خودارضایی می‌کند و در بعضی موارد نیز این غریزه چندان شدید نیست. .خودارضای مرض تنهایی نامیده شده است. این مطلب به خوبی نشان می‌دهد كه تنهایی یكی از زمینه‌های اصلی ابتلای فرد به خودارضایی است. تنهایی یعنی درهم شكستن پیوندهای ارتباطی خودمان با دیگران.

این عمل در بلند مدت می تواند صدمات سنگین و حتی در بعضی مواقع جبران ناپذیری به شخص عامل بزند، هر چند بدلیل آنکه سن انجام این عمل معمولاً در دوران نوجوانی و جوانی است اکثر مشکلات جسمی و روحی پس از ترک از بین میروند.
انجام این عمل هم در ادیان دینی (مخصوصاً اسلام) نهی شده است و هم بر اساس نظر بسیاری از پزشکان انجام این عمل صدمات جسمی و روحی به انسان میزند، پس ترک آن واجب است.
خودارضایی در دختران عوارض بسیاری را در پی خواهد داشت و در صورتی که به صورت رفتار روزانه درآید خطرناک می شود و مانند هر اعتیادی ، روح و جسم و روان فرد را به هم می ریزد و زمانی که فردی اقدام به خودارضایی می کند خیلی سریع فاز هیجان جنسی اتفاق می افتد و جنبه های مهم و عاطفی در یک ارتباط صحیح جنسی را دریافت نمی کند و دچار خلاء عاطفی، افسردگی، اضطراب و عدم اعتماد به نفس می شود و بعد از ازدواج در یک رابطه زناشویی .دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شود چرا که با خودارضایی شرطی شده است تا در یک وضعیت خاصی که خود را تحریک می کند به ارگاسم برسد و به هنگام نزدیکی به همسر خود به یاد رفتارهای خود می افتد و گمان می کند تنها در آن شرایط می تواند به ارگاسم برسد.»

بایستی اطلاع رسانی صحیح به افراد جامعه شود تا زندگی سالم و به دور از تنشی داشته باشند . بسیاری از جوانان جامعه ما به دلیل ارتکاب به عمل خودارضایی دچار ناراحتی های روحی و روانی می شوند و به دلیل نداشتن اطلاعات دقیق و صحیح ممکن است دست به اعمال نادرستی از جمله خودکشی یا ترک ازدواج برنند که این افراد نیاز به مشاوره دارند .
ممکن است این تصور وجود داشته باشد که استمناء به مقدار کم نه تنها مضر نیست که شاید با کاهش فشار جنسی سودمند هم باشد.(حتی گروهی از پزشکان، بخصوص در مقالات غربی چنین عقیدهای را ارائه کرده اند). ولی بایدتوجه داشت که شرب الکل در دین اسلام حرام میباشد، حتی به مقدار کم. در حالی که پزشکان مقدار کم الکل را مضر نمیدانند. ولی انسان پس از درک لذت آن، بدلیل زیاده طلبی ، به مقادیر کم راضی نیست. به همین صورت عمل استمناء و خودارضائی جنسی نیز بتدریج با زیاده طلبی در لذت جنسی و ارضاء ، و بتدریج با افزایش و استمرار آن تبدیل به اعتیاد روحی میگردد. بطوری که بسیاری از جوانان با علم به مضرات آن و تمایل شدید به ترک، وحتی پشیمانی شدید و انزجار پس از انجام استمناء، قادر به ترک آن نیستند.

چهل روش موثر برای ترک خود ارضایی

سه نكته‌ی مهم مشترك برای تخفیف و درمان میان همه‌ی امراض و عادات وجود دارد:
• در درمان هر بیماری یا ترك هر عادت، مهم‌ترین قسمت عزم و اراده‌ی فرد برای درمان و ترك عادت است.
• عدم یأس و ناامیدی برای ترك و ایمان به علاج آن.
• در نظر گرفتن زمان برای ترك و درمان.


1. نخستین گام برای درمان استمناء، اعتقاد و ایمان به درمان‏پذیری آن و دوری از یأس و ناامیدی است. اما رسیدن به نتیجه و ایجاد هرگونه تغییر و دگرگونی نیازمند گذشت زمان، انتخاب راه صحیح و به كارگیری دقیق دستورها است. از همه اینها مهم‏تر، اراده و خواست فرد، نقش كلیدی و محوری را ایفا می‏كند. درمان و چاره جویی باید منطبق با خواست فرد باشد؛ زیرا تا وقتی كه او نخواهد، می‏توان با قاطعیت گفت كه درمان نخواهد شد. بنابر این بیمار اگر بخواهد، می‏تواند بر بیماری اش غلبه كند و جمله معروف – خواستن توانستن است- عین حقیقت است.

2. تلاش برای تقویت اراده از گام‏های مهم در امر بهبود است. نگویید اراده از ما سلب شده است! ممكن است اراده انسان ضعیف شود؛ ولی هیچ گاه از بین نمی‏رود. نشانه اینكه هنوز اراده باقی است، این است كه شخص این عمل را در حضور دیگران و در هر شرایطی انجام نمی‏دهد. برای تقویت اراده، راه‏های زیادی پیشنهاد شده كه از جمله آنها تلقین به خود است. اراده همچون نهالی است كه باید آن را پرورش داد تا به مرحله خودشكوفایی و ثمردهی برسد. ویكتور پوشه – روان شناسِ فرانسوی – می‏گوید: افراد مبتلا به استمناء، هر روز به دفعات مختلف با تمركز فكر به خود بگویند: «من به خوبی قادرم این اعتیاد را از خود دور كنم، من قادرم». تكرار این عبارت ساده، اثر عجیبی در تقویت اراده و روحیه دارد. پل ژاگو بر آن است كه: تلقین، قبل از خواب نیز مؤثر است.

3. سعی شود شكم به هنگام خواب، بیش از حد معمول پر نباشد.
4. از پوشیدن لباس‏های تنگ و چسبان اجتناب گردد.
5. از نگاه كردن به مناظر، فیلم‏ها و تصاویر تحریك كننده، خودداری شود
6. از شنیدن و خواندن مباحث و مطالب جنسی و حتی شوخی‏های تحریك‏كننده و فكر كردن در این امور، دوری شود.
7. از خوردن مواد غذایی محرك، مانند خرما، پیاز، مرچ، تخم‏مرغ، گوشت سرخی، و غذاهای چرب – اجتناب و به میزان ضرورت اكتفا شود.
8. قبل از خواب مثانه تخلیه شود.
9. از نوشیدن افراط گونه آب و مایعات پرهیز شود.
10. از دست ‏ورزی با اندام جنسی، باید اجتناب نمود و در هیچ شرایطی، نباید دست‏ ورزی كرد
11. هرگز نباید به رو خوابید.
12. به منظور تخلیه انرژی – زاید بدن، به طور منظم و زیاد باید ورزش كرد.
13. برای اوقات فراغت خود، برنامه داشته باشد و آن را با مطالعه، ورزش، عبادت و … پر كند.
14. سعی کنید کمتر در مكانی خلوت و تنها و دور از نظر دیگران باشید. هرگاه مورد هجوم افكار جنسی واقع شدید، باید بلافاصله از مكان خلوت و دور از نظر دیگران خارج شود و خود را به كاری سرگرم كند. در این زمینه گفت و گو با دوستان، مشاركت در برنامه های جمعی بسیار مفید است. تلقین به شخص كمك می‌كند تا اراده‌ی خود را تقویت كند و به خود بگوید كه می‌تواند استمنا را كنار بگذارد.
15. منحرف كردن فكر بسوی دیگری در صورتی كه تحریكی برای استمناء اتفاق افتاد.
16. دوری از خیال‌پردازی و سرگرم بودن به كارهای مفید مانند مطالعه، ورزش و …
17. تنهایی، كلید اقدام به استمنا است. لذا تنها نمانید.
18. هر وقت به فکر این کار افتادید به خود بگوئید که آلان خدا من را می بیند.
19. هر وقت به فکر این کار افتادید به خود بگوئید که می خواهید در مقابل چه کسی گناه کنید
20. هر کاری که شما را به فکر این کار بیندازد آن کار را سریع ترک کنید.
21. هر صحنه ای که شما را تحریک می کند آن صحنه را ترک کنید.
22. به خدا توکل کنید.
23. قاطعانه برای ترک این عمل تصمیم بگیرید. (اگر قبلاً نیز تصمیم به ترک جلق گرفته باشید اما موفق نشده باشید، اراده شما تا حدی ضعیف شده است. در این صورت باید به خود تلقین کنید که اراده قوی ای دارید. برای این کار موفقیت های خود در زندگی را در ذهن مرور کنید و مرتب به خود بگویید که من بسیار پر اراده هستم و تصمیم به هر کاری که بگیرم، آن کار را انجام خواهم داد)
24. از رفت و آمد با کسانی که شما را مستقیم و غیر مستقیم به جلق دعوت می کنند، دوری کنید و رابطه خود را با دوستان جلقی تان تا حد ممکن کم کنید.
25. از صحبت کردن در مورد مسایل شهوت انگیز دوری کنید.
26. از بودن در مکان های تنها خودداری کنید و وقتی به حمام و دستشویی می روید، در را قفل نکنید. بعد از شستشو حمام را سریع ترک کنید.
27. از نگاه کردن به بدن عریان خود نیز اجتناب کنید.
28. سعی کنید تماس بدنی با دیگران و لو در شوخیهای دستی پرهیز کنید.
29. روزه گرفتن دو روز در هفته برای کم کردن حس شهوت جویی شما بسیار مفید است. اگر قادر به روزه گرفتن نیستید، غذای خود را به حداقل برسانید و وعده غذایی ظهر را نخورید. سعی کنید به هنگام خواب شکم شما بیش از حد معمول پر نباشد.
30. شبها قبل از خواب مطالعه کنید و با لباس کامل بخوابید و بعد از بیدار شدن سریع رختخواب را ترک نمایید. همچنین هرگز به رو نخوابید.
31. سعی کنید دائما وضو داشته باشید.
32. از ذکر خدا ولو در دل غافل نشوید.
33. شبها تنها نخوابید و یا در جایی بخوابید که فرصت انجام این عمل نباشد.
34. بیاد داشته باشید که تصمیم دارید این عمل را ترک کنید.
35. بعد از تصمیم حتی یک بار هم سراغ این عمل نروید زیرا اراده شما را سست خواهد کرد.
36. یاد مرگ انسان ساز است .
37. پشیمانی بعد از عمل را بیاد داشته باش.
38. این احتمال را بده که دیگر زنده نمانی و بدون توبه در پیشگاه خدا حاضر شوی.
39. مضرات این عمل را بیاد داشته باش.
40. این را بدان که بخاطر لذت چند لحظه ای از رحمت خدا دور می شوی



|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
چرا تشکیل خانواده می دید ؟
پنج شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 13:39 | بازديد : 648 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام.

 یه سوال:

 برای عشق وتشکیل خانواده ازدواج میکنید . یا برای اطفاءغرایض جنسی؟

 *********

 واقعا برای کدومش تشکیل زندگی میدی؟

برای کدومش به خواستگاری میری؟

برای کدومش خواستگارهات رو به خونه راه میدی؟

 

نکته : برای این که سریعتر به نتیجه برسید بخش نظرات این پست باز میشه . یعنی نظرات بدون تائید نمایش داده میشن . پس در این پست لطفا سوالی خارج از موضوع نپرسید و بحث خارج از موضوع هم نکنید .

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
آیا این کارها خودارضایی است ؟ ( برای دختران )
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:33 | بازديد : 897 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام..

میخواستم بدونم مالش سینه ها .. و  رو به شکم خوابیدن .. بالا پایین کردن واژن و مالیدن واژن به زمین و یا پتو و این چیزا.. و ... که به قصد لذت هم هست، خودارضایی محسوب میشه؟

مشکل خودم و چند نفر دیگم هست.. از بچگی .. و حتی بعد از این عمل کمی خیسی در واژن و شرتم هست.. این آب چه آبیه ؟ نجس هست؟

این خودارضایی هست؟ 

اگر خود ارضایی هست غسل جنابت براش واجبه ؟

 

پاسخ :

سلام

قبل از این که به سوال شما جواب بدم معذرت می خوام که بعضی از قسمت ها رو سانسور نکردم . 

همه ی این کارها خودارضایی محسوب میشه . کلا هر کاری که یه نفر می کنه که بدون دخالت همسر لذت جنسی ببره ، خودارضایی هستش .

خیسی که حس می کنید مربوط به تحریکی هستش که در اثر خودارضایی ایجاد میشه و کاربرد خود رو داره .

این که نجس هست یا نه بستگی به نظر مرجع تقلید شما داره . کسانی که مقلد حضرت آیت الله خامنه ای و حضرت آیت الله مکارم شیرازی هستند در صورتی که به اوج لذت جنسی برسند و در اون حال آبی ازشون خارج بشه ، اون آب احکام منی در آقایان رو پیدا می کنه . 

یعنی هم غسل واجب میشه و هم اون آب نجس محسوب میشه . بنابراین ترشحات ( خیسی ) مقلدان این دو مرجع تقلید تا قبل از ارضاء شدن نجس نیست . یعنی میشه با لباسی که با آب قبل از ارضا شدن خیس شده نمار بخونن .

برای اطمینان کامل تر مقلدان حضرت آیت الله خامنه ای به آدرس زیر مراجعه کنند و سوال شون رو بپرسند :

http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=istifta

مقلدان حضرت الله مکارم هم به آدرس زیر مراجعه کنند :

http://online.makarem.ir


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
برادر 8 ساله ام منو موقع تعویض لباس می بینه
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:33 | بازديد : 755 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام

من دختری 17 ساله ام و یک برادر 8 ساله دارم اون موقعه تعویض لباس من رو با زیرپوش زنانه (سینه بندم) می بینه.

آیا این کار اشکالی داره؟ اگه نداره من تا چند سالگیش میتونم اینطوری جلوش راحت باشم؟

 

پاسخ :

سلام

بهتره که دیگه جلوش این کار رو نکنید . درسته که الان ممکنه احساسی نداشته باشه ولی این صحنه ها در ذهنش ضبط میشه و موقعی که به بلوغ رسید اذیتش می کنه .

طبیعتا نمی خواید آینده ی اونو خراب کنید .شاید سختگیرانه باشه ولی توصیه می کنم جلوش تاپ یا دامن کوتاه و تنگ هم نپوشید . 

شما خانم ها دو منطقه حساس در بدنتون دارید که تا وقتی ازدواج نکردید نباید جذابیت اون ها رو جلوی چشم هیچ مردی نمایان کنید حتی برادر خردسال یا ازدواج کرده !

منظورم سینه ها و باسن هستند . 

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
چون اوایل بهم پیشنهاد زنا داده ذهنیتم نسبت بهش منفی شده
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 18:31 | بازديد : 695 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام

من یه مشکلی دارم که نیازمند راهنماییتون هستم. من با کسی دوستم ک فوق العاده دوسم داره اوایل ازم سکس میخواست اما قبول نکردم  و بهش یه جورایی فهموندم که اهلش نیستم .

اما اون بعد اینکه دید قبول نکردم ترکم نکرد و بیشتر از قبل دوسم داره. حالا مشکلم اینه که چون اوایل بهم پیشنهاد داده ذهنیتم نسبت بهش منفی شده. کمک کنین لطفا

 

پاسخ : 

سلام

حق دارید نگران باشید . این نگرانی رو تا زمانی که رسما به خواستگاری شما نیومده به همراه داشته باشید . کلا دوستی قبل از ازدواج مانع بزرگی برای انتخاب درست محسوب میشه . حتی موقعیت بهتر ازدواج رو از شما میگیره . چون وقتی با اون دوست هستید اولا خودتون از سر دلسوزی خواستگارهای بهتر رو رد می کنید یا این که وقتی کسی خواهان شما باشه و بعد از تحقیق بفهمه دوست پسر دارید کنار میکشه . در حالی که این دوستی معلوم نیست به ازدواج ختم بشه یا نه .

این دوستی ها شما رو در نظر همدیگه بی عیب و نقص جلو میده یا این که عیب های همدیگه رو کم اهمیت می دونید . ولی بعد از ازدواج همین کم اهمیت ها باعث جدایی میشن .

پیشنهاد بنده اینه که بهش بگید ادامه این رابطه رو هر وقت شرایط ازدواج کردن براتون فراهم شد و اومدید خواستگاری ادامه بدیم . تا اون زمان خداحافظ . البته اگه ازدواج نکرده بودم .

می دونم این راهکار براتون عجیب یا غیر قابل قبول ممکنه باشه ولی بنا به تجربیاتی که دارم بهترین کار ممکن در حال حاضر برای شما همینه .

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
ازدواج زود موقع
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 12:19 | بازديد : 640 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

من دوس دارم تو سن 19،18 سالگی با یه پسر که خیلی از خودم بزرگتر نباشه مثلا حدود 21،22 ساله باشه.چون پدر و مادر من خیلی روم حساسن و اصلا اجازه نمیدن تنها یا پیاده حتی تا سر کوچمون برم و خواهرم تو سن 17 سالگی ازدواج کرده و دو ساله داره زندگی میکنه وقتی به مامانم میگم بهم میگه اون خیلی استعداد و هوش بالایی نداشت واسه همینه که گفتیم چرا الکی بفرستیمش دانشگاه و زود شوهرش دادیم اما تو خیلی با اون فرق داری امکان نداره زیر 25 سال شوهرت بدیم .
خیلی از دستشون خسته شدم واسه هر چیزی که میشه بهم گیر میدن حتی وقتی میرم پای کامپیوتر مامانم میاد کنارم میشینه و وقتی بهش میگم بهم اعتماد نداری که میای و تمام کارای منو نظارت میکنی میگه به تو اعتماد دارم اما به اون دوستات که منحرفت میکنن اعتماد ندارم
خسته شدم چن بار فکر فرار از خونه به سرم زده اما چون عاشق خونوادم هستم سریع پشیمون میشم.
همینطور دوس دارم با پسری ازدواج کنم که قد بلند خوش تیپ و خب تقریبا زیبا باشه و خوش اخلاق و احساساتی باشه و همین طور منو دوس داشته باشه

 

سلام با توجه به حرف های شما اگه اشتباه نفهمیده باشم خانوادتون با ازدواج زود موقع شما مشکل دارن و میخوان شما بعد اتمام درستون ازدواج کنین البته ازدواج زود هنگام خوبی های خودشو داره البته مشکلاتی هم داره که فکر کنم خانوادتون بیشتر روی قسمت دوم تاکید دارن

ازدواج زود هنگام، به خصوص دختران، اثرات ناگوار بر آنها می گذارد و پيامدهاي منفي فراواني بر خانواده‌ها و جامعه دارد که بعضاً هيچ‌گاه رفع نمي‌گردد. اين‌گونه ازدواج‌ها چانس طلايي فراغت دوران نوجوانی و جوانی را از طرف مي‌گيرد و مانع تداوم تحصيل شان مي‌گردد. کودکان با زناشويي زودتر از موقع و بارداري نا به‌هنگام، از رشد جسمي، روحي و فکري باز مي‌مانند و دچار عوارض روحي، رواني و جسمي مي‌گردند که بعضاً تا پايان عمر همچنان دامن‌گير شان مي‌ماند

واسه استفاده از رایانه و اینترنت هم هر خانواده ای حق داره بدونه فرزندش تو دنیای مجازی با چ کسانی رابطه داره و چه کارایی میکنه

من خودم به جرات میتونم بگم منم جز همین دسته بودم پدر و مادرم به خصوص مادرم میومدن کنارم و نظاره گر کارای من بودن تا ببینن با چه کسانی حرف میزنم و کجاها میرم درسته

شما باید زمینه اعتماد رو جلو پدرومادرتون ایجاد کنید طوری که اونا بفهمن شما دارین چه کارایی میکنین و با چه کسانی حرف میزنین مثلا میتونین همون دوستانی رو که مادروتون میگن رو رابطه خودتون رو با اونا کم کنید طوری که پدر و مادرتون هم به شما اعتماد کنند

از همه اینا که بگذریم شما میتونین زمینه رو طوری اماده کنید که خانوادتون به ازدواج زود هنگام شما راضی بشن

حرف هایی زیادی میشه در این مورد گفت ولی فعلا به همین مقدار اکتفا میکنیم

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
با پسری در اینترنت آشنا شدم می تونم با ایشون ازدواج کنم؟
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:59 | بازديد : 710 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

من دختر ۱۶ ساله ای هستم از یک خانواده مذهبی ... قبل از این در روابطم با پسرها خیلی حساس بودم اما از طریق اینترنت با پسری۱۸ساله آشنا شدم که خانواده مذهبی دارد.
پنج ماه است باهم هستیم. مادر من و مادر ایشون از رابطه ما خبر دارند ... یعنی خود ما به آنها گفتیم الان آنها میخواهند هرچه زودتر همدیگررا فراموش کنیم. ما از دو شهر مختلف با فرهنگ های مختلف هستیم . من از وقتی با ایشون رابطه دارم{تلفنی و در اینترنت}افت درسی زیادی داشتم. از نظر روحی و روانی در عذابم. از طرفی به شدت دوسش دارم و از طرفی نگران عفتم هستم .نگران گناهی هستم که میکنم. میدونم باید جدا شم. اما چطور؟ چطور میتونم فراموشش کنم؟ بطوری که دیگه احتمال برگشتم نباشه؟من اهل این چیزها نبودم و نیستم اگرهم الان در این شرایط قرار گرفتم فقط به این خاطربوده که قصد ما ازدواج است و اگر ایشان این قصد را نداشتند هیچ وقت به مادر خود نمیگفتند که با مادر من صحبت کنند.
لطفا راهنماییم کنین.

 

 لطفا به مطالبی که در زیر می آید دقت لازم و کافی را داشته و به راهکارهایی که در پاسخ هست عمل کنید.
قطعا برای یک دختری که در یک خانواده مذهبی بزرگ شده است و نسبت به روابط با جنس مخالف حساس است قدم گذاشتن به رابطه آن هم در فضای نا امن اینترنت جای سوال و تحلیل است، البته برای هر کسی ممکن است اتفاق بیافتد، در دوره ای از زندگی دچار یک تصمیم گیری احساسی شده و بر خلاف تفکر و شناخت و باور و اعتقاداتش وارد فضایی شود که در آنجا عقل تعطیل بوده و فقط احساس سکان دار رفتار می باشد .
قطعا نیازهای و کمبودهایی پنهان شده در پشت این احساس باعث چنین تصمیمی شده است کمبودهای عاطفی  و خلأ های احساسی که می توانست در فضایی مانند خانواده و یا دوستان و یا تمرینات خودشناسانه برآورده شود باعث سوق دادن فرد به این وضعیت می شود.
خدمت شما عرض کنم اگر تمام شرایط هم به نفع شما پیش می رفت قطعا در این زندگی به شکست و یک ازدواج ناموفق و مطلقه شدن بسیار زودهنگام مبتلا می شدید چون یک پسر ۱۸ ساله قطعا یک فردی است که دچار تغییر علاقه، گرایش و خلق وخو و ملاک انتخاب می شود و طبق گفته روان شناسان پسرها در سن ۲۳ سالگی به بالا از نظر هیجان به ثبات می رسند و در سنین پایین تر ممکن است دچار پشیمانی شوند نکته دیگر ارتباط ایشان در فضای مجازی است که در آینده دچار نگرانی و شک و سوء ظن و وسواس فکری نسبت به وفاداری یا عدم وفاداری می شوید ما در مشاوره ها کم نداریم خانم هایی که همسرانی نگران و بدبین داشته و می گویند که همسرمان اجازه استفاده از کامپیوتر و موبایل را نمی دهد و با پرخاشگری نسبت به این موضوع برخورد می کند و همیشه نگران و شکاک است. از طرفی فرهنگ و سبک زندگی، در زندگی نقش بسیار مهمی دارد که اگر این موضوع نادیده گرفته شود ازدواج پایدار راضی کننده نخواهد بود.
اینکه شما می گویید قبلا اینطور نبودید و الان هستید هیچ مشکلی را از شما حل نمی کند زیرا حفظ یک رفتار و شناخت منطقی و واقعی بسیار مهم تر از ایجاد آن است . متأسفانه الان دچار یک نوع تعارض و فشار روانی شده اید از طرفی رابطه خود را ادامه داده اید و از طرفی دیگر عذاب و جدان و احساس گناه که تا حدی منطقی است را باخود دارید. اینکه شما می گویید قصد ایشان ازدواج است شکی نیست ولی آیا هر کسی در هر موقعیتی و در هر سنی و در هر فضایی که قصدش ازدواج است زندگی منطقی و راضی کننده ای می تواند برای شما به ارمغان بیاورد؟ پس اندکی باخود صادقانه و رو راست باشید و سعی کنید به تدریج این وابستگی و احساسات و افکار کشاننده به این رابطه را با تسلط عاقلانه ، مهار کنید راهکارهای زیر کمک خوبی می تواند به شما داشته باشد.
۱- هر وقت احساس و افکار وابستگی و دلتنگی که موجب رفتار ارتباط در بیرون می شود به شما فشار می آورد لیستی را که ازقبل تهیه کرده اید را باز کنید و خود را آرام کنید این لیست باید دلایل عدم رابطه در آن به صورت مفصل توضیح داده شده باشد. مثلا تصور اینکه شما با هم ازدواج کرده اید و به دلیل عدم تفاهم فرهنگی در حال جداشدن هستید باید در این لیست تصویری که دو سال بعد از پیوند است را به رشته تحریر درآورده باشد مانند فیلمنامه . همچنین موضوع شکاکیت و بدبینی نسبت به روش ارتباطی که کاملا باعث بدبینی معمولا آقایان می شود را هم فیلمنامه آن را بنویسید یعنی بنویسید که من دارم می بینم که این آقا آمده منزل و با بدبینی گوشی من را چک می کنه وو.... نسبت به پشیمان شدن ایشان بعد از تثبیت هیجان و انتخاب کردن مجدد  در حد نگاه به جنس مخالف و رابطه و بهانه جویی هایی که ناشی از تغییر ملاک همسر است نوشته ای را بنویسید.
۲- بعد از مرحله اول تمام وسایل ارتباطی و محرک هایی که یاد ایشان و وسوسه ارتباط با ایشان را در شما به وجود می آورد را تا مدتی حذف کنید.
۳- برای تمام زمان های تان برنامه ریزی داشته باشید و از تنهایی بپرهیزید. تعاملات و برنامه های اجتماعی را در برنامه ریزی حتما قرار دهید.
۴- بدانید اگر رابطه به شما آرامش موقت می دهد عدم رابطه احساس شادمانی و پاک بودن پایدار ودایمی و لذت بخشی را به شما می دهد.
۵ - قطعا شما می توانید به وضعیت اولتان برگردید و دوباره پاک و مطمءن زندگی کنید پس با خودگویی ها منفی و مأیوس کننده بجنگید و خودباوری و توانستن را سرمشق خود قرار دهید.
۶- هر روزی که ارتباطی نداشته اید را به خود پاداش دهید و به خود ببالید. موفق باشید.


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
سه سوال از دختر خانم های زیر 18 سال
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:58 | بازديد : 1645 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام 

من 3  تا سوالی داشتم از دختر خانم های زیر 18 سال و دبیرستانی سایت... 

سوال اولم اینه که آیا دختران دبیرستانی به ازدواج فکر می کنند و دوست دارند ازدواج کنند یا خیر و اگر اره چرا و اگر نه چرا 

سوال بعدیم اینه که نظر خانوادشون در رابطه با ازدواج دخترشون تو این سن چیه و اگر مورد بسیار مناسبی بیاد واکنش خودشون و خانوادشون چیه و اصلا تو این سن آیا خواستکار براشون می یاد یا خیر 

و سوال آخرم هم اینه که از نظر اونا پسر ایده الی که دوست دارند باهاش ازدواج کنند چطوری باید باشه و دوست دارند با چه پسری ازدواج کنند ( از قیافه , سن و خانوده وشغل و تحصیلات و ... , یعنی ملاکاشون برای ازدواج چیه به ترتیب )

لطفا اگر امکانش هست دوستانی که نظر گذاشتند سنشون رو هم بنویسند 

با تشکر


|
امتياز مطلب : 3
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
پاسخ به سوالات ترسا خانم در مورد خودارضایی و پرده بکارت
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:57 | بازديد : 2023 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام

من سیزده سالمه و از بین چیزایی که شنیدم یه سری سوال برام پیش اومد. ممنون میشم اگه جواب بدید.

۱_من چند سال خودارضایی میکردم. تا اینکه اینجا تونستم بفهمم خودارضایی یعنی چی و این کار گناهه. از اون به بعد سعی میکنم ترکش کنم. ولی چطور متوجه بشم پردم سالمه؟ واقعا برای ایندم نگرانم. همین طور که خانواده بسیار بسیار مذهبی دارم، که نمیدونم چه طور بهشون بگم؟

۲_آیا دیدن فیلم های خارجی بدون سانسور باعث گناه و خود ارضایی میشه؟

۳_قبل از اینکه اینجا رو پیدا کنم برای فهمیدن یه سری چیزا از جمله خودارضایی تو اینترنت سرچ میکردم و به یه سری کلماتی که برام نا آشنا بودن برخورد میکردم. منم تا زمانی که مطلبی رو کامل نفهمیدم دست برنمیدارم .به خاطر همین کلمات دیگه‌ رو سرچ میکردم. دیگه خودتون میدونید چه چیزایی. بعضی وقتا عکس یا کلیپی هم داشت. آیا این که این عکسارو دیدم گناه یا خود ارضاییه؟

بازم ممنون و ببخشید که سرتونو درد آوردم.

 

پاسخ :

سلام

1 - کلا اگه چیزی به اون قسمت پایین آلت ( همون سوراخ قبل از مقعد که خون های دوران قائدگی ازش خارج میشه ) فرو نکرده باشید بکارت شما سالمه . 

اگه چیزی فرو کردید بستگی به قطر اون شی داره . اگه در حد خودکار باشه می تونه قسمتی از بکارت رو پاره کنه . هر چه شی قطر بیشتری داشته باشه بکارت بیشتر آسیب می بینه .

2 - فیلم های بدون سانسور دقیقا برای تحریک کردن دیگران ساخته میشن . وقتی اون فیلم ها رو می بینید قدرت تون برای خودارضایی نکردن کاهش پیدا می کنه . یعنی ممکنه به راحتی دست به خودارضایی بزنید . چون تحریک شدید دیگه ! . پس اگه دیدن این فیلم ها رو کنار بذارید تقریبا نصف بیشتر راه ترک خود اضایی رو خود به خود طی کردید . 

دیدن این فیلم ها و عکس های مشابه قطعا گناه هستش .

3 - بله متاسفانه خیلی ها به همین روش به دام می افتند . کاش می تونستید معنی اون کلمات رو از مادر یا مشاور مدرسه بپرسید . این طوری اطلاعات بیش از حد نیاز بهتون داده نمیشد .

موفق باشی


|
امتياز مطلب : 6
|
تعداد امتيازدهندگان : 2
|
مجموع امتياز : 2
وقتی بچه بودم انگشتمو داخل واژنم کردم
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:55 | بازديد : 918 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

من حدود چند سال پیش تو حموم وقتی بچه بودم انگشتمو داخل واژنم کردم بعدش یکم ازم خون اومد پرده م ینی پاره شده؟

 

پاسخ :

سلام

اون خون نشون میده که بکارت شما مقداری آسیب دیده . اگه همون یکبار این کار رو کردید برای ازدواج کردن مشکلی ندارید . چون فقط بخشی از بکارت آسیب دیده . 

پوشش آلومینیومی درب مثلا ماست یا بستنی لیوانی تصور کنید . اگه با قاشق محکم روی اون پوشش بزنید چی میشه ؟

همه ی اون پوشش از بین میره یا فقط یک سوراخ روی اون ایجاد میشه ؟ اتفاقی که برای بکارت شما رخ داده شبیه به همینه .

پس وقتی ازدواج بکنید و بخواید پرده رو بردارید احتمال این که بازم خونریزی بکنه خیلی خیلی زیاده .

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
چند سوال در مورد خودارضایی در دختران
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:53 | بازديد : 873 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام و خسته نباشید

ببخشید من به مدت 2 ساله که خودآرضایی میکنم و سعی در ترک آن دارم. ولی متاسفانه به شدت میترسم برای عواقب بعد ازدواج که داره. و همچنین لبه های آلت تناسلیم داخلیا هم اندازه نیستند و آن قسمت که با فشار آب میزدم کوتاهتر است احساس میکنم .به نطر شما چه کار کنم ؟

قابل بازگشت است؟؟ اگر ترکش کنم ممکنه مشکلی برای ازدواج پیش نیاد؟؟ من تا به حال چیزی داخل نکردم و آب هم نزدم داخل با فشار! ممکن است پرده ام پاره شده باشد!؟؟

و در مورد یکسانی لبه های آلتم؟؟؟؟ اگر به دکتر بروم متوجه میشود که خودارضایی میکنم؟؟

چه کار کنم گیج شدم .کمکم کنید لطفا.

 

پاسخ :

سلام

اگه نگران عواقب بعد از ازدواج هستید از همین الان تصمیم بگیرید که ترک کنید . بعد از ازدواج هم تا مدتی صبر داشته باشید . اگه ارضاء نشدید هرگز به سراغ خودارضایی نرید . در عوض از شوهرتون بخواید که اون چیزی رو که دوست دارین براتون انجام بده . به این ترتیب کم کم ذائقه ی شما به حالت طبیعی بر می گرده .

یکسان نبودن لبه های آلت یه امر رایج بین خانم هاست . سایر اندام های دو تایی بدن هم همین طورن !

بکارت شما هم با توجه به توضیحاتی که دادید سالمه . 

این که پزشک می فهمه شما خودارضایی کردید یا نه ، اهمیتی نداره . چون یه پزشک نمیاد تو نسخه بنویسه که شما خودارضایی کردید یا مثلا به خانواده تون اطلاع نمیده .

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
اگه میتونستم دیگه خونه نمیومدم
دو شنبه 4 خرداد 1394 ساعت 1:51 | بازديد : 787 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

من هر کاری میگن میکنم بعدش میان برعکسشو بهم میگن دیگه اعصابم خوردشده میرمبیرون میگن چرا انقدر میری بیرون میمونم خونه میگن چرا خونه ای مگه دختری

میرم کار کنم میگن لازم نیست فقط درستو بخون میخوام درس بخونم میگن چرا نمیری سرکار ؟

حتی به هندسفریمم گیرمیدن اصلا چن مدته خودم تواتاقم میشینم نمیرم بیرون این  وقتام اونا میان اتاقم به خاموش کردن چراغمم گیر میدن بخدا دیگه خسته شدم  اگه میتونستم دیگه خونه نمیومدم


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
میخوام نماز خوندن رو شروع کنم
یک شنبه 3 خرداد 1394 ساعت 1:10 | بازديد : 782 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام. لطفا سوال من رو زود جواب بدین چون میخوام نماز خوندن رو شروع کنم و مشکل دارم. من از 12 سالگی خودارضایی میکردم ولی خیلی زود توی سن 13 سالگی تونستم بر اون غلبه کنم و ترک کردم. الان 15 سالمه و میخوام نماز خوندنمو شروع کنم ولی نحوه غسل کردن(برای خود ارضایی های پیشین) رو بلد نیستم.لطفا روش غسل کردن خود ارضاای رو برام کامل توضیح بدید فقط زود چون میخوام نماز بخونم. با تشکر

 

پاسخ :

سلام
همه ی غسل ها مثل هم هستند فقط نیت اونا فرق می کنه . طریقه ی غسل کردن هم به این صورت هست که اول نیست می کنید . همین که بدونید می خواید غسل جنابت بکنید کافیه ولی اگه خواستید به زبون بیارید باید بگید غسل جنابت می کنم قربة الی الله .
در مرحله ی اول سر و گردن رو آب می کشید . می تونید با یه ظرف روی سرتون و گردن تون آب بریزید و دست بکشید . محض احتیاط کمی پایین تر از گردن رو هم بشورید .
در مرحله ی دوم سمت راست بدن رو بشورید . بازم محض احتیاط همراه شستن سمت راست مقداری از سمت چب رو هم بشورید . بعدش هم سمت چپ رو به همین منوال آب کشید .
می تونید زیر دوش هم این کار رو بکنید . به این نوع غسل کردن میگن غسل ترتیبی . یه نوع غسل کردن دیگه هم داریم که بهش میگن غسل ارتماسی . غسل ارتماسی به این صورت هست که  اگه امکانش رو دارید اول خودتون رو کاملا تمیز کنید و بعد به یکباره وارد استخر ، حوض یا رودخونه بشید به طوری که بدن شما به یکباره کاملا زیر آب قرار بگیره . یعنی وقتی توی آب پریدید کاملا در آب فرو برید .
سر نمازهاتون ما رو هم دعا کنید .
موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
سوالات پسران
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:12 | بازديد : 1863 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام بر پدران آینده ایران زمین !

از این که به دنبال پاسخ های درستی برای سوالات تون هستید ازتون ممنونم . هر سوالی که دارید می تونید در بخش نظرات همین مطلب به صورت خصوصی یا عمومی مطرح کنید . 

نوع سوال مهم نیست . یکی از اهداف این وبلاگ اینه که شما بتونید بدون این که کسی شما رو بشناسه خصوصی ترین سوالاتی که در ذهن دارید رو بپرسید . نگران مسخره شدن هم به علت ساده بودن سوال نباشید .

مطمئن باشید اگر به صورت خصوصی سوالتون رو بپرسید هویت شما جایی فاش نمیشه . اصلا می تونید از مشخصات غیر واقعی استفاده کنید .

معمولا چون ممکنه سوال شما ، سوال خیلی های دیگه هم باشه جوابتون رو در وبلاگ قرار میدم . متن سوال شما رو هم طوری تغییر میدم که اگه پدر یا مادرتون هم ببینه نفهمه که شما این سوال رو مطرح کردید . 

 

سعی می کنم در جواب هایی که میدم کمتر بگم به پزشک مراجعه کنید !


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
قوانین وبلاگ دختران و پسران خانواده برتر
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:11 | بازديد : 1055 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سوال کنید ، راهنمایی کنید و یاد بگیرید .

در راهنمایی کردن هم ، کنجکاوی نکنید ، توهین نکنید ، تهمت نزنید ، قضاوت نکنید و به انحراف نکشونید .
 
 

|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
قبل از پرسیدن سوال بخوانید
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:10 | بازديد : 1073 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام

قبل از این که سوالی بپرسید لطفا به موارد زیر دقت بفرمائید: لطفا برای دریافت پاسخ صبور باشید

1 - در این وبلاگ به سوالات دختر و پسرهای زیر 18 سال پاسخ داده می شود.

2 - لطفا سوالات خود را یا در بخش سوالات دختران یا بخش سوالات پسران مطرح بفرمائید . به سوال مطرح شده در بخش نظرات سایر پست ها ( به دلیل دیده نشدن ) ممکن است پاسخی داده نشود . 

3 - هویت سوال کننده مخفی خواهند ماند . مگر این که خود سوال کنند بخواهد ایمیل یا وبسایت خودش را منتشر کند .

4 - قبل از طرح سوال ، حتما بخش هایی که مربوط به سوال شما می شود را مطالعه کنید . شاید نیاز شما به سوال پرسیدن مرتفع شود .

5 - امکان نمایش سوالات خصوصی وجود ندارد . پس اگر می خواهید زیر نظر شما ، پاسخی نوشته شود ، خصوصی پیام نفرستید .


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
انتقاد و پیشنهاد
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:10 | بازديد : 950 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام

اگه نسبت به وبلاگ دختران و پسران خانواده برتر انتقاد یا پیشنهادی دارید لطفا مطرح کنید . اگه دوست دارید در مورد موضعی اطلاعات کسب کنید که در این وبلاگ مطرح نشده یا کمتر به اون پرداخت شده ، لطفا بگید تا اگه امکان و دانش اون وجود داشته باشه ، درباره اون موضوع مطلب بذاریم .

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
سوالات دختران
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 13:7 | بازديد : 2064 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام بر مادران آینده ایران زمین !

راستش رو بخواید من روی شما حساسم . بنابراین در جواب دادن به سوالات ، شما نسبت به پسران در اولویت هستید . پسرها پوست کلفتن و می تونن صبر کنن ولی شما برای من فرق دارید .

 

این صفحه برای این ایجاد شده که شما هر سوالی که دارید رو بپرسید . حتی اون سوالاتی که روتون نمیشه مامان بپرسید .

قرار نیست کسی شما رو بشناسه . بنابراین حتما از مشخصات غیر واقعی استفاده کنید . جواب ها رو در وبلاگ قرار میدم چون ممکنه به درد دخترای دیگه هم بخوره .

شاید بگید سوال من خیلی پیش پا افتادس و بترسید که مسخره بشید . باید بهتون بگم که این وبلاگ برای جواب دادن به چنین سوالاتی ایجاد شده . البته مواردی دیگه ای هم مطرح میشه .

 

به پسرها قول دادم که سعی می کنم در جواب هایی که میدم کمتر بگم به پزشک مراجعه کنید ! چون شما خاص هستید به شما بیشتر قول میدم !


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
حس می کنم خواستنی نیستم
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:26 | بازديد : 798 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام. راستش نمیدونستم سوالی که میخوام بپرسم دقیقا مربوط به کدوم پست میشه. اصلا نمیدونم سوالم به شما مربوط میشه یا نه. اما چون جواباتونو خوندم که چقدر با حوصله جواب میدین تصمیم گرفتم مطرح کنم. اما فکر کردم اینجا بیشتر بهش میخوره. راستش من 24 سالمه، مهندسی خوندم و از پاییز دارم برای ارشد میرم تهران دوباره. از یه خونواده ای که همه به خوبی ازش یاد میکنن تو یه شهر کوچیک، قیافمم خیلی بچگونست هرکی برای اولین بار میبینتم به زور فکر میکنه که 17 سالم باشه. از نظر تیپم خیلی ساده هستم. لزومی نمیبینم وقتی میرم دانشگاه یا بازار آرایش کنم. فعلا هم قصد ازدواج ندارم. چون اصلا خودمو براش آماده نکردم. خوشگل نیستم اما صد درصد زشتم نیستم. شاید اگه بینیمو عمل کنم خوشگل شم. حالا قضیه اینه که من تابحال پیشنهادی یا خواستگاری نداشتم.( منظورم پیشنهاد دوستی نیستش که اصلا اهلش نیستم.) این خیلی به اعتماد بنفسم لطمه وارد کرده. فکر میکنم که خیلی نخواستنی ام. آخه میدونم قیافه شرط اوله پسرای امروزیه متاسفانه. اما من تو خوابگاه بودم و دخترایی رو دیدم که اصلا قیافشون تعریفی نداشته. اما ازدواج کرده بودن. یعنی یکی پیدا شده بوده خلاصه که ازشون خوششون اومده. مشکلم اینه که من نمیتونم قبول کنم که ظاهر افراد اینقدر توی انتخاب همسر برای مردا ملاک مهمی شده. این آقایی که سوال این پستو پرسیده دنبال یه دختر نجیبه و من دنبال پسری هستم(البته نه حالا) که از روی ظاهر افراد دست به انتخاب نزنه. مثلا دوستم میگه پسرا از دخترایی خوششون میاد که به خودشون برسن. یعنی واقعا یه پسر خوشش میاد که دختر مورد علاقش با یک من آرایش بره تو خیابون یا حالا دانشگاه که چشم همه دنبالش بیفته. واقعا غیرت پسرای امروزی رو صاعقه زده. ازاین جنبه ی ظاهر دوستی مردا حالم بهم میخوره. ببخشید منظورم به شما نبودش اصلا. احساس میکنم قریب به 90 درصد مردا هیچی از روح و لطافت زن نمیدونن و زن یه جسم توخالی یا یه عروسک محسوب میشه براشون که باهاش بازی کنن و اگه یه روزم خوشگلیش دلشونو زد... میدونم خیلی بدبین شدم نسبت به مردا، اما قبول کنید پسرای امروزی درک و شعور کمی دارند و نمیتونن اونجور که باید یک زنو درک کنن. موفق باشید.

 

پاسخ :

شما به درستی جواب خودتون رو دادید . به نظر دختران مجردی که آرایش می کنند اعتماد به نفس ندارند نه شما که آرایش نمی کنید . اگه کسی شما را با چهره آرایش کرده انتخاب کنه ، شما مجبورید هر روز بخشی از وقتتون رو جلوی آینه بگذرونید . ولی اگه زیبایی چهره در اولویت های اول نباشه اصلا برای شوهرتون مهم نیست که که شما آرایش بکنید یا نکنید چون اون عاشق خصوصیات دیگر شما شده نه عاشق چهره ی شما .

شما اخر نظرتون گفتید که زن در نگاه بعضی مردها مثل عروسک میمونه که بعد از مدتی از دل و دیده می افته ! سوال این جاست کدوم مردها ؟!

به نظر من پسرانی که به واسطه ظاهر دختر با اون ازدواج می کنند معمولا به این نقطه می رسند . حتی اگه اون دختر ملکه ی زیبایی جهان باشه !  شک نکنید . چرا میگم شک نکنید چون این گفته ی پیامبر ماست . ایشان در یه حدیثی می فرمایند که اگه کسی به واسطه زیبایی یه دختر باهاش ازدواج کنه بهره ای از زیبایی اون نمی بره . این حدیث یه قسمت دومی هم داره که مربوط به بحث ما نیست .

کدوم دخترها ؟

دخترهایی که قبل از بیرون اومدن از خونه حتما باید جلوی آینه به خودشون برسن . واقعا بعضی مواقع تعجب می کنم ! مثلا بعضی مواقع که صبح زود از خونه بیرون میرم بعضی خانم ها رو می بینم که آرایش غلیظی دارند ! با خودم می گم این ساعت چند بیدار شده ؟!

قبول دارم که دید پسرهای امروزی عوض شده ولی شما که نمی خواید بعد از مدتی از دل و دیده بیافتید . پس لطفا همرنگ جماعت نباشید !

انسان ازدواج می کنه که به آرامش برسه . مطمئنا ازدواجی که به این شکل صورت بگیره آرامش چندانی در اون نیست .

من به پسرها پیشنهاد می کنم اگه می خواید با دختری ازدواج کنید چهره ی بدون آرایش اون رو ببینید . چون با این روش های جدید آرایشی ممکنه ظاهر آرایش کرده یه دختر 180 درجه با چهره واقعی اون فرق داشته باشه . نمونه اش این عکسهای جدید دختران جنوب شرق آسیا .

یه نمونه : http://akafoto.akairan.com/foto-aka/fun/2013116231951.html

پس بذارید کسی که شما رو انتخاب می کنه زیبایی چهره ی شما اولویت چندم اون باشه . در این صورت مطمئن باشید ازدواج موفق تری خواهید داست . 

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
چیکار کنم که دیگه سراغ فیلم های غیر اخلاقی نرم؟
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:24 | بازديد : 812 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سلام من دختری 24 ساله ام حدود چند ماه است که فیلم های غیر اخلاقی و ... میبینم . البته گاهی وقتا. می خواستم بپرسم چیکار کنم که دیگه سراغش نرم؟

 

پاسخ :

سلام

اگه مثلا یه خواهر یا برادر 10 ساله داشته باشی ، حاضری در حضور اونا به اون فیلم ها نگاه کنی ؟

طبیعتا میگی نه ، خب دختر خوب ، حواست هست که خدا هم میبینه ؟ 

یعنی شما از یک پسر / دختر 10 ساله حساب می بری ولی خدا رو نادیده میگیری .

البته این درد رو تنها بنده و شما نداریم . 

بهترین راه حلی که سراغ دارم نماز اول وقت و مودبانه است .

موفق باشید


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
پسران بعد از رابطه جنسی با دوست دختر ، با او ازدواج نمی کنند !
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:23 | بازديد : 803 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

بولتن نیوز : یک آسیب‌شناس اجتماعی با اشاره به نتایج تحقیق بر روی ۵۰ پسری که با دوست دختران خود رابطه جنسی داشتند، گفت: این پسران عنوان کردند که اگر تا آخر عمر هم مجرد باقی بمانند حاضر به ازدواج با این دختران نیستند چون خیانت توسط این افراد دور از انتظار نیست.

 

به گزارش جوان پارسی، امان الله قرائی مقدم با اشاره به نتایج تحقیق بر روی پسرانی که قبل از ازدواج رابطه جنسی با دوست دختر خود داشتند، اظهار داشت: در این تحقیق ۵۰ پسری که در دوران تجرد رابطه جنسی داشتند،‌بررسی شدند.

 

نکته جالب در تحقیق این بود که آنها اعلام کردند به هیچ عنوان حاضر نیستند با دختری که رابطه جنسی با او داشتند ازدواج کنند.

 

وی افزود: این پسران عنوان کردند دختری که با آنها ارتباط جنسی برقرار کرده به راحتی می‌تواند پس از ازدواج به همسر خود خیانت کند و مخفیانه از همسر با فرد دیگری رابطه جنسی داشته باشد.


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
با موارد مورد اختلاف در جلسه خواستگاری چه کنیم ؟
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 12:22 | بازديد : 771 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

از آن جایی که رسم نیست شما در جلسه خواستگاری زیاد حرف بزنید پس بهتر است کسانی را که به همین خاطر به همراه آورده اید کنترل جلسه را دست بگیرند . 

شما باید قبل از آمدن ، حرف هایتان را با همراهان یکی کنید . مخصوصا با کسی که قرار است از جانب شما صحبت کند . در مورد تمامی مسائلی که ممکن است مطرح شود گفتگو کنید از زمان عقد عروسی گرفته تا مهریه !

سعی کنید در مواردی که بین بزرگترها اختلاف پیش می آید طرف خانواده ی خودتان را بگیرید مگر این که بتوانید با دلیل و مدرک در مورد اختلاف پیش آمده تصمیم جدیدی بگیرید . هر چند خیلی سخت است ولی این به صلاح شماست .

مثلا شما با خانواده ی خودتان قرار گذاشته اید که تعداد سکه از 114 تا بیشتر نباشد . اگر خانواده دختر تعداد بیشتری درخواست کردند و همراهان شما هم بر سر همان 114 اصرار داشتند ، پیش می آید که خانواده عروس می گویند نظر خود داماد چیست ؟!

این جاست که شما در بد مخمصه ای گیر می کنید . اگر حرف خانواده ی دختر را بپذیرید در واقع به همراهان خودتان بی احترامی کرده اید . اگر روی همان 114 سکه اصرار کنید ممکن است جلسه ی خواستگاری به هم بخورد یا بگویند داماد از خودش اختیاری ندارد و گوش به فرمان پدر و مادرش است .
یک نکته را یادآور شوم که ممکن است خانواده دختر از قبل برای چنین لحظه ای برنامه ریزی کرده باشند . چه طور ؟

خیلی ساده است ممکن است قبل از خواستگاری با ترفند های مختلف کاری کنند که پسر در چنین لحظه ای یک تصمیم احساسی به نفع آن ها بگیرد  . مثلا کاری کنند که پسر از لحاظ احساسی به دختر متمایل شود . یا وعده و وعیدهای دیگری به او بدهند . پس مواظب باشید در چنین دام هایی گرفتار نشوید .

در چنین مواردی بهتر است شما بدون این که خود را ببازید بگویید قبل از آمدن ما روی حداکثر 114 سکه توافق کرده بودیم . پیشنهاد می کنم در مورد بقیه ی مسائل هم بحث کنیم . ببینیم در مورد بقیه ی مسائل تا چه حد به هم نزدیکیم .

این حرف شما باعث می شود که اگر خانواده دختر اگر از شما خوششان آماده باشد در مورد بقیه ی مسائل با احتیاط برخورد کنند . اگر هم نظرشان در مورد شما مثبت نباشد یا به بحث در مورد سکه اصرار می کنند و یا در مورد بقیه ی مسائل هم به شما سخت می گیرند .

اگر اصرار داشتند که اول تکلیف تعداد سکه ها مشخص شود پیشنهاد می کنم بگویید نیاز به فکر کردن و مشورت بیشتر با خانواده ام دارم . طبیعتا جلسه ی خواستگاری پایان می یابد .

اگر بعد از مشورت و فکر کردن با پیشنهاد خانواده عروس کنار آمدید می توانید مجددا در مورد بقیه ی مسائل مجددا با خانواده دختر بحث کنید .


|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
روابط دختر و پسر
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 1:17 | بازديد : 757 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

 

 

روابط دختر و پسر

 

روابط دختر و پسر

 

 

 

روابط دختر و پسر قبل از ازدواج،درست یا نادرست؟

 

 

 

بالاخره روابط دختر و پسر چگونه باید باشد؟ برخی می گویند اصلا چه لزومی دارد روابط داشته باشیم؟ و برخی دیگر روابط کاملا آزاد را تجویز می کنند... نظر شما چیست؟

 

 

 

اگر کسی به شما بگوید کلاً رابطه بین دو جنس ممنوع است نه تنها مسلمان نیست بلکه به عقلش هم شک کنید!!! در دین مبین اسلام ، که برای همه شئون بشر برنامه جامع دارد برای روابط بین دو جنس بشر نیز حساسیت به خرج داده شده است و برای آن ضوابطی تعیین شده از جمله:

 

شناخت واقعیت های جنس مخالف: اول باید بدانیم که او نیز انسانی چون ماست که دارای ویژگیهای مثبت و منفی ، توانایی و ضعف و خصوصیات اخلاقی مثبت و منفی است. نباید ناراحتی ما از اعضای خانواده منجر به تصوری ایده آل و غیرواقعی از جنس مخالف شود.

 

 

 

شاهزاده ی رؤیایی! : خیالبافی افراطی درباره جنس مخالف به واقع بینی شما لطمه می زند. حواستان باشد آنقدر درباره اش رویاپردازی نکنید که کم کم خودتان هم خیالات خودتان را واقعیت بپندارید! 

 

ترس؟هیجان؟خصومت؟ هیچکدام!! باور کنید جنس مخالف شما نه دیوه نه فرشته! نه به آن شوری که تمام افراد غیر همجنس تان را وحشی و سوء استفاده گر بدانید نه به این بی نمکی که یکطرفه و در ذهنتان او را فرشته و عالیترین انسان بدانید.

 

 

 

کنترل خونسردی و صلابت شخصیت در مقابل او: تو یک انسانی و محترم، او نیز یک انسان است و دارای ارزش و احترام. پس وقتی با هم روبرو می شوید مثل دو انسان محترم ارزشمند رفتار کنید بدون اینکه هیجان زده شوی و دستپاچه از اینکه با جنس مخالفت روبرو شدی ، یا از آن طرف خیلی خودت را دست بالا بگیری که انگار فقط خودت محترمی!

 

دینت کجای این روابطه؟ حدود شرعی که درباره محرم و نامحرم در اسلام وارد شده است برخلاف نظر بعضیها، به حفظ احترام متقابل کمک می کند. می پرسید چگونه؟ وقتی شما بر اساس الگوی دینت ، چارچوب رفتاری را تعیین می کنی درواقع به طرف مقابلت می گویی من با تو مثل یک انسان رفتار می کنم و روابط ما نیز انسانی است نه بر اساس شهوت و جنسیت. خود شما می پسندید که به چشم یک انسان نگریسته شوید یا یک شئ جنسی؟

 

 

 

روابط پنهان؟  اگر قصد، ازدواج است چرا نباید خانواده ها در جریان قرار گیرند؟ فقط یک درصد احتمال بدهید که این آشنایی منجر به ازدواج نشود آنگاه تکلیف نامه ها، عکس ها و .... چه می شود؟ یا از کجا مطمئنید که شما اولین و آخرین نفر در زندگی این فردی هستید که با شما روابط پنهانی دارد؟ از کجا از روابط پنهانی او با دیگران – چه قبلاً چه در آینده و چه حتی همزمان با خودتان – خبر دارید؟

 

 

 

 

 

روابط دختر و پسر

 

روابط دختر و پسر

 

 

 

روابط صمیمانه قبل از عقد؛ نظر شما چیست؟ آشنایی و شناخت قبل از ازدواج، هم ازنظر عقل و هم از نظر شرع مقدس اسلام نه تنها جایز بلکه بسیار لازم است. اما این شناخت باید تحت نظر خانواده و بر اساس موازین اسلام باشد. و آنگاه پس از انتخاب بر اساس شناخت است که مهر و صمیمیت بین زوجین پس از عقد روز به روز بیشتر می شود وگرنه صمیمیتی که از شناخت متقابل سرچشمه نگرفته باشد ، بیشتر احساس و شوری ناشی از غلیان شهوت است که زود هم به سردی می گراید.

 

 

 

از همین رو پیامبر اکرم(ص) ارتباط زن و مرد نامحرم را نهی کردند و فرمودند: «هر مرد ی که با زن نامحرمی دست دهد ، دچار غضب الهی شود و هر کس با زن نامحرمی همراه شود و در جای خلوتی قرار گیرد ، در زنجیری از آتش قرار خواهد گرفت»

 

 

 

نداشتن روابط سبک، خودنمایی، و جلب توجه جنس مخالف در مجامع مختلف: در روانشناسی، اینگونه رفتارها نشانه عدم رشد کافی شخصیت در انسان است. انسانی که به لحاظ شخصیتی به سطوح بالاتر دسترسی پیدا می کند، بر اساس اصول و ضوابط عقلانی و انسانی عمل می کند نه برای جلب توجه دیگران.

 

خانواده از ازدواج زن و مرد به وجود می آید . و به دنبال این ارتباط است که بقای نسل حاصل می شود. اما اگر این روابط دختر و پسر شکل و قانون مناسبی نداشته باشد صرفاً بستری برای ارضای شهوت می باشد و آرامش و انسجام خانواده را متزلزل می کند.

 

 

 

پیامدهای روابط دختر و پسر

پیامدهای روابط دختر و پسر-یکی از پیش نیازها و کلیدهای موفقیت و آرامش در زندگی، آشنایی با روانشناسی ارتباطات و آگاهی از فنون و تکنیک های ارتباطی با گروههای مختلف اجتماعی بویژه گروه غیر همجنس می باشد.عدم تعریف روابط سالم و هدفمند بین گروههای غیر همجنس با تأکید بر رویکرد دینی و فرهنگ بومی و ملی، موجب تنش ها و تلخی های آزاردهنده بین اعضای خانواده بخصوص بین والدین و فرزندان نوجوان و جوان و نیز بروز آسیب‌هایی نظیر فرار دختران و پسران از خانه، ازدواج های ناموفق، دوستی های ناسالم دختران و پسران، احساس شکست و ناکامی در فرآیند این نوع دوستی ها و بدنبال آن گسترش اعتیاد، خودکشی، افسردگی، افت تحصیلی و دهها معضل و مشکل دیگر در بین لایه های مختلف اجتماع گردیده است.

بنابراین بازکاوی و تبین روابط دختر و پسر یکی از ضروریات بسیار مهم جامعه امروز ما به شمار می آید.

سه نوع روابط بین دختر و پسر وجود دارد:
در یک تقسیم بندی کلان سه نوع رابطه در جامعه امروز مابین گروههای غیر همجنس مشاهده می شود:
1-اولین گروه از روابط دختر و پسر، گروهی که بدون شناخت از مهارتهای ارتباطی و صرفاً با انگیزه های عاطفی، احساسی و البته با هدف ازدواج وارد عرصه روابط با جنس مخالف شده و با انگیزه‌ی شناخت بیشتر و آمادگی بهتر برای زندگی برتر! بر گستره و گرمی روابط می افزایند. و در این مسیر دیدارهای روزانه، گفتگوی تلفنی شبانه، پیامک‌های مستمر عاشقانه! و آرزوها و رؤیاهای کودکانه همه ذهن و زندگی دو طرف بخصوص، دختران را که عاطفی‌تر و زود باورترند را در برگرفته و در توهماتی افسانه ای فرو می غلتند. اما دیری نمی پاید که واقعیت ها چهره خشن خود را نمایان ساخته و واقعه تلخ مذکور بارها و بارها تکرار می شود.
فرایند معیوب مذکور زمانی رخ می دهد که دختر و پسر می توانند بدون طی کردن راههای پرخطر، بعد از تحصیل شرایط ازدواج، از طریق یک رابط واسط مجرب و متعهد که ازدواج کرده و در روابط زناشویی، فردی موفق و خوشبخت می باشد استفاده کرده و به راحتی می توانند فرد را هم تا حدّ هشتاد درصد شناسایی کنند. بدون اینکه دامنه حرارت علاقه و شور و هیجان ارتباط بین آنها گسترش یافته و دلبستگی موجب به حاشیه رانده شدن عقل در تصمیم گیریها شود؛ همسر آینده خود را بهتر و دقیق مورد شناسایی قرار دهند. البته بعد از شناخت کلیات و تأیید رابط و واسط و خانواده شان، در نشست ها و روابط سالم و آشکار (و نه پنهان) در منزل و منظر والدین دختر، جزئیات هم روشن شده و گام های محکم و مطمئن خود را به سوی ازدواجی پایدار و ماندگار و عشقی مبتنی بر عقل (و نه احساسی ناپایدار و کودکانه) بر می دارند.

2- گروه دوم روابط دختر و پسر، دختران و پسرانی هستند که نه برای ازدواج که صرفاً برای به اصطلاح دوستی و گذران اوقات فراغت و ارضاء نیازهای عاطفی خود و کسب تجربیاتی نو و تزریق شور و نشاط و هیجان به زندگی تکراری، به طرح دوستی و رابطه می پردازند.

 

 

 

 

 

روابط دختر و پسر,روابط پسر و دختر,آشنایی دختر و پسر

 

روابط دختر و پسر

 

 

 

این گروه ممکن است روزهای آغازین نسبتاً خوشی را با هم سپری کنند. اما وابستگی و علاقه ی توأم با تماسهای تلفنی، پیامک های مهیج و گفتگوها و دیدارهای پرخاطره تبادل هدایا و احساسات، این دوران را به فرآیندی غیرقابل بازگشت تبدیل نموده و دختر و پسر بدون تماس با یکدیگر (به شکل‌های مختلف) دچار نوعی احساس کمبود، کلافگی، بی حوصله شده و استرس و اضطراب و نگرانی، خوراک روزانه شان می شود.

 

برای مثال،پسر جوانی بعد از مواجه شدن با مخالفت والدین دوست دخترش برای ادامه ارتباط و انجام ازدواج با پاشیدن اسید به روی دختر ساده لوح (که او را عاشق خود می دانست) زندگی و زیبایی او را لگدمال کرد.

 

این گروه بدلیل غیر همجنس بودن نمی توانند برای همیشه دوستی خود را ادامه بدهند. چرا که بعد از ازدواج پسر یا دختر با فرد دیگری، قطع رابطه قطعی شده و طرفی که شاهد این ازدواج است، دنیایی پر از درد و حسرت و اندوه و احساس حقارت خواهد داشت. و آنکه ازدواج می کند، گاهی همسرش را با دوست غیرهمجنس خود مقایسه نموده، بین آن رؤیاهای شیرین و این واقعیت های نسبتاً تلخ و گزنده، گرفتار شده و زندگی را بر خود و همسرش تیره و تاریک نموده و با مرگ عاطفی(طلاق غیررسمی) هم آغوش می شوند.

 

 

 

هر چه دوستی ها و روابط دختر و  پسر قبل از ازدواج بیشتر و گسترده تر، درگیریها و تنش های بعد از ازدواج بیشتر، پس هیچ آدم عاقل و دوراندیشی به دوستی ها و در واقع دشمنی های قبل از ازدواج تن نمی دهند.در این گروه از روابط دختر و پسر،نیز همچون گروه اول افراد از نظر فعالیت های درسی دچار افت تحصیلی شده و به لحاظ روحی و روانی از بی ثباتی و ناآرامی و افسردگی رنج می برند.در این نوع از روابط دختر و پسر خوشی های کودکانه ی خیابانی. و تلفنی و ... به سرعت به پایان می رسد و زمستانی سرد و پر درد و حسرت فرا می رسد. از نظر اجتماعی نیز بین دوستان، آشنایان و خویشان، شکست سختی را متحمل شده و نگاه دیگران به این گروه، نگاهی توأم با بی اعتمادی و بدبینی خواهد بود.

 

به لحاظ اخلاقی بی مبالات و نیز در بعد اعتقادی دچار تردید و دودلی در انجام فرایض دینی می شوند. چرا که همواره احساس گناه (رابطه عاطفی، شخصی، تحریک آمیز با نامحرم از نظر شرعی حرام و از نظر روانشناختی باعث خود کم بینی و بی ثباتی و استرس می شود) نموده و خود را در انجام تکالیف شرعی، سست و شکست خورده تلقی می کنند.

 

3- گروه سوم از روابط دختر و پسر، دختران و پسرانی هستند که دوران خوش دوستی های قبل از ازدواجشان بسیار وحشتناک‌تر و سیاه‌تر به پایان می رسد. که در این اجمال (به جای نقل دهها حادثه و رویداد واقعی که در آرشیو نگارنده پرونده پر حجم و سنگینی را تشکیل داده است) پیامدهای شوم و ناگوار این نوع دوستی ها را با تأکید بر خلاصه چند نمونه حادثه مرور می کنیم.

 

 

 

* دختری بعد از افشا شدن اهداف پلید دوست پسرش! تصمیم به قطع رابطه می گیرد. اما پسر با تهدید، خواهان ادامه روابط می شود. دختر امتناع می کند. پس با همدستی دوستانش، دوست دخترش را ربوده و یک هفته در زیر زمین منزلی مورد آزار و اذیت قرار داده و رهایش می کنند و از تمامی صحنه ها عکس و فیلم گرفته و دخترک را تهدید می کنند که اگر ماجرا را با کسی یا کسانی در میان بگذارند و دردسر ایجاد کند، با تکثیر و توزیع تصاویر مذکور در سطح محله و شهر، آینده اش را به تباهی می کشند. این، همان کسی بود که روز و شبی را بدون ارسال پیامهای عاشقانه و دیدارهای عاشقانه! با دوست دخترش سپری نمی کرد. قلب های تیرخورده و هدایای گاهی گرانقیمت و گردش ها و تفریح های پر از احساس و هیجان را از اصلی ترین برنامه های زندگی خود می دانست.

 

 

 


*سرقت از اموال والدین و خویشان برای تأمین مخارج دوستی های خیابانی و پنهانی، بازی کردن با احساسات دختران ساده لوح و خوش باور با وعده ازدواج (پسر جوانی به 5 دختر وعده ازدواج داده و از هر 5 نفر مبالغی را به سرقت برده و صدمات حیثیتی به آنان وارد ساخته)، قتل های خانوادگی از دیگر عوارض و پیامدهای تلخ و ناگوار روابط دختر و پسر و دوستی های قبل از ازدواج است که همه روزه در جامعه روی می دهد.

*دختر جوانی، بعد از مطمئن شدن از اینکه دوست پسرش با دختر دیگری طرح دوستی ریخته. در پی تعقیب برآمد،  آنان را در پارکی در حال قدم زدن دیده به خانه بازگشت درِ اطاقش را از داخل قفل کرد و گاز شهری را باز کرد و ...

* خانم جوانی با نگارنده (به عنوان مشاور خانواده) تماس گرفت و گفت: بر اساس توصیه ها و گفته های شما و معیارهایی که برای انتخاب همسر به من داده بودید. با جوانی با فرهنگ و با اصالت ازدواج کردم دو سالی است که با هم زندگی می کنیم. زندگی خوب و خوشی داریم. امّا چند روزی است که زندگی آرام و شیرینم در گرداب ناآرامی و تلخی فرو افتاده است. سر و کلّه دوست پسری که قبل از ازدواج با او مدتی رابطه عاطفی و کلامی داشتم، پیدا شده و با تهدید و ارعاب می گوید اگر با من نباشی تمامی خاطرات و با هم بودن هایمان را به همسرت خواهم گفت، چه کنم؟


این دوستی ها چه به ازدواج منجر شود و چه به جدایی ختم شود در هر دو صورت آثار و عوارض تلخ و گزنده و سیاهی را در بر دارد. لذا هیچ آدم عاقلی به صرف گذران چند روز به اصطلاح خوش امروز، فرداهای خود را تیره و تباه نمی کند...


|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1
5 سال با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم !
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 1:8 | بازديد : 2544 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سوال :
سلام من 5 سال با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم متاسفانه ×× ماه پیش ××  از دستش دادم تو اولین رابطم نه درد داشتم نه خونریزی فقط حدود 2-3 ساعت بعد حالت خونابه رقیق در لباس زیرم مشاهده کردم - حالا واقعا باید چیکار کنم؟ یعنی هیچوقت دیگه نمیتونم ازدواج کنم؟تو رو خدا حتما جوابمو بدید بخاطر این موضوع چند تا خواستگار داشتم ردشون کردم.

جواب :
سلام
ببینید پاره شدن پرده بکارت خونریزی چندانی نداره و گاهی اوقات با توجه به نوع پرده بکارت اصلا خونریزی ای صورت نمی گیره . همون خونابه ای که شما بعد از رابطه جنسی دیدید می تونه مربوط به پاره شدن پرده بکارت باشه . متاسفانه بعد از 5 سال رابطه جنسی ، فکر نمی کنم پرده بکارتی باقی مونده باشه .
اگه اون خونابه رو نمی دیدید احتمال این که پرده بکارت شما حلقوی یا هلالی قابل ارتجاع باشه وجود داشت . ولی حالا احتمال سالم بودن پرده بکارت شما خیلی ضعیفه . برای اطمینان از یه پزشک زنان بخواید که شما رو معاینه کنه .

برای ازدواج راه آسانی در پیش ندارید . بالاخره کسی که با شما می خواد ازدواج کنه به این فکر به خواستگاری شما میاد که شما یک دختر هستید . پیشنهاد می کنم وقتی خواستگاری برای شما اومد با اون حرف بزنید اگه احتمال میدید که دختر نبودن شما رو می پذیره حقیقت رو بهش بگید . بالاخره یا اون با این اشتباه بزرگ شما کنار میاد یا این که از ازدواج با شما صرف نظر می کنه .


خوندن ادامه متن شما رو ( شخص سوال کننده ) ناراحت می کنه و به درد شما نمی خوره ولی برای این که یه اخطاری برای دیگران لازمه که مطالب رو عرض کنم .

همیشه گفته میشه که هیچ کس از آینده خبر نداره ولی کو گوش شنوا ؟! . همیشه این امکان وجود داره که ورق برگرده و کل برنامه ریزی های ما به هم بخوره . عقل حکم می کنه که همیشه حداقل یک درصد احتمال اتفاقات ناگوار رو بدیم و برای اون آمادگی قبلی داشته باشیم . مخصوصا وقتی یه گناهی رو انجام میدیم . شاید فرصتی برای جبران وجود نداشته باشه .

در اتفاقی که برای این خواهرمون افتاده خدا چیزی حدود 5 سال به ایشون فرصت داده که شاید از راه اشتباهی که داره میره برگرده . ولی متاسفانه ایشون همچنان بر گناه زنا اصرار کردند . البته به نظر من خدا به ایشون رحم کرده ، معلوم نبود اگه این اتفاق نمی افتاد چه مدت دیگه این رابطه گناه آلود ادامه پیدا می کرد .
انشاءالله خدا از سر گناهان اون آقا بگذره . ولی معلوم نبود که اون خدا بیامرز آیا واقعا قصد ازدواج با ایشون رو داشته یا نه . به هر حال اون دیگه دستش از این دنیا کوتاست و نیست که بخواد از خودش دفاع کنه . بنابراین حرف دیگه ای در مورد اون نمیزنم و در حدی هم نیستم که بخوام در مورد اون قضاوت کنم .
این خواهرمون اولا نباید تن به رابطه ی دوستی با اون میداد . چون درصد کمی از رابطه های این چنینی به ازدواج ختم  میشه و معمولا این دوستی ها با اهدافی به غیر از ازدواج ، برقرار و ادامه پیدا می کنه .


|
امتياز مطلب : 6
|
تعداد امتيازدهندگان : 2
|
مجموع امتياز : 2
چرا موفق به ترک خودارضایی نمیشم ؟
شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 1:1 | بازديد : 648 | نوشته ‌شده به دست هیراب | ( نظرات )

سوال :
باسلام . بنده چندی پیش تصمیم به ترک خودارضایی گرفتم .....اما.....نتونستم! روزی که تصمیم گرفت هر روز به نماز جماعت رفتم ‍‍ـ هر روز یه جز قران خوندم هزارتا صلوات می فرستادم هیچ صحنه تحریک کننده ای ندیدم اما تمام اینا فقط بیست روز منو حفظ کرد انگار که اراده ای از خودم نداشتم شدم همون کثافتی که قبلا" بودم .ازخودم بدم میاد ای کاش میمردم تا دیگه به گناهام افزوده نمی شد.
در ضمن من هم مثل خیلی از جوونهای دیگه امکان ازدواج موقت رو ندارم ولی من به دختری علاقه دارم و هم دیگرو دوست داریم ولی بابای ایشون نامزدی و ازدواج و برای دخترشون زود می دونند .تو مدت بیست چند بار به خاطر عشقی که به اون داشتم سمت گناه نرفتم ولی الان احساس می کنم اون لیاقتش خیلی بیشتر از ایناست که آدمی مثل من بخواد همسرش بشه . دیگه نمی دونم چکار کنم من باختم؟

جواب :
سلام
این خیلی خوبه که شما به یکباره تصمیم گرفتید خودارضایی رو ترک کنید و بهتر از اون ، 20 روز مقاومت کردید . این جای تبریک داره . شما کار بزرگی کردید . در این مدت چند بار فشار جنسی رو تحمل کردید ؟ 10 بار ؟ 20 بار ؟ اگه فرض کنیم 20 فشار جنسی رو تحمل کرده باشید الان شما 20 بر 1 جلو هستید ! چنین کسی نمی تونه حقیر و ناتوان باشه ! چنین کسی بازنده نیست ! حرف های بدی به خودتون زدید ! واقعا بی انصافی کردید .

خوب فکر کنید ، شما 20 روز موفق رو پشت سر گذاشتید ، چه اشتباهی کردید که اون یه گل رو خوردید ؟ بالاخره یه جا کنترل در دستتون خارج شده ، نمی دونم چه اتفاقی افتاده . ولی شما الان به قول هکرها یک یا چند باگ ( راه نفوذ ) دارید که شیطان از اون راه یا راه ها تونسته به اراده و تصمیم شما ضربه بزنه !
به نظرتون اگه اون راه های نفوذی رو ببندید چه اتفاقی می افته ؟ مسلما از اون راه ها دیگه ضربه نمی خورید و مدت بیشتری رو می تونید تحمل کنید .
این دفعه روی 40 روز برنامه ریزی کنید . نه این که بگید روز 41 ام دوباره این کار رو می کنم . غرض اینه که اگه شما 40 روز رو بتونید تحمل کنید دیگه شیطان کار سختی برای شکست دادن شما داره !
کارهایی که توی این 20 روز کردید عالی بودند ولی نباید باعث بشه که شما سختی بیش از حدی رو تحمل کنید و زندگی عادی شما تغییرات جدی بکنه   . شما باید یه روشی رو دنبال کنید که بتونید دائما اون رو ادامه بدید .

چند نکته:
وقتی صلوات می فرستید به این نیت بفرستید که جبرانی باشه برای گناهی که مرتکب شدید .
وقتی ذکری میگید به این نیت بگید که به خدا نزدیک تر بشید نه این که وقت بگذرونید تا از اون فشار جنسی خلاص بشید .

برنامه ریزی کنید تا وقتی که به نماز جماعت میرید نفر آخری باشید که از مسجد میاد بیرون ! یعنی به جبران زمان هایی که به گناه کردن گذشته ، در مسجد بمونید .

به جبران لذاتی که از گناه کردن بردید سختی عبادت رو به بدن تون بچشانید .

سعی کنید همون مواقعی که قبلا مشغول گناه کردن بودید حالا به یه کار یا عبادت مشغول باشید . مثلا اگه قبلا بین ساعت 11 تا 12 شب رو به دیدن صحنه های تحریک کننده می گذروندید حالا همون ساعات رو به جبران اون مدت گناه آلود به یه کار دیگه اختصاص بدید اگه حالش رو داشتید قرآن یا دعا گوش کنید . این برای جبران مدت زمانی که مشغول گناه کردن مشغول بودید هستش .
برای خودتون جریمه ی عبادی در نظر بگیرید . مثلا نذر کنید که اگه یه با دیگه خودارضایی کردم سه روز روزه بگیرم . از اون جایی که عمل به نذر واجب هست و عمل نکردن به اون عواقب اخروی در پی داره ، می تونه یه کمک خیلی جدی به شما که مذهبی هستید باشه .

نماز های یومیه رو مودبانه بخونید که قبلا توضیح دادم .

برای خودتون سرگرمی جدید دست پا کنید . سرگرمی هایی که واقعا از اونا لذت می برید . از علائق شما با خبر نیستم ولی می تونید یه دانش جدیدی رو یاد بگیرد مثلا مهارت تون رو در فلان نرم افزار بالا ببرید یا باشگاه برید و ... .

بنابراین با بستن راهی که از اون ضربه خوردید با اراده ای قویتر دوباره از اول شروع کنید و از این شکست ناامید نباشید .

موفق باشید

 


|
امتياز مطلب : 5
|
تعداد امتيازدهندگان : 1
|
مجموع امتياز : 1